בדרך להשקפת האגודות העותמאניות? סער הפיץ מחדש את התקנות

אם כדי להיות זה שמקבל את הקרדיט או במטרה למנוע עתירות עתידיות – שר המשפטים גדעון סער הפיץ שוב להערות הציבור את התקנות שיאפשרו להשקיף את הכספים החוסים עדיין תחת חוק מימי הטורקים – כספים של כולנו • זו ההזדמנות של הציבור להשמיע את דעתו – כתבו עוד היום למשרד המשפטים שמוצף בלחצים נגדיים

https://shakuf.co.il/22495

close

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

הסכם קיבוצי במגזר המנהלי של אל על: "עוד צעד לעבר חזרה לשגרה"

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, ועד עובדי המגזר המנהלי והנהלת חברת אל על חתמו על הסכם קיבוצי לכ-2,000 עובדי המגזר המנהלי. לפי ההסכם, יקבלו העובדים תוספת שכר בחודשי הקיץ בהתקיים תנאים שנקבעו בהסכם בנושא שעות העבודה.

כמו כן סוכם על תוספות לשכר בהתאם לותק ותוספת שכר בגין פריון שבוטלה בתקופת הקורונה, תוחזר בשתי פעימות שיסתיימו עד תחילת 2023.

קרא עוד »

שיפור בשכר ובתנאי העסקה: הסכם לעובדי התחזוקה באל על

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך על ההבנות ועל ההסכם שנחתם. אני מודה ליו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, מנכ"לית אל על, יו״ר מועצת העובדים שרון בן יצחק ולכל העוסקים במלאכה שיודעים פעם אחר פעם להביא את החברה למערכת יחסי עבודה טובה ופורה. חשוב שאל על תהיה חברה חזקה ויציבה ותעוף אל על".
יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "ההסכם עושה צדק עם ציבור עובדים ייחודי בעיסוקו אשר גילה אחריות יתרה במשבר התעופה שפקד את העולם בכלל ואת ענף התעופה בישראל בפרט. עובדי התחזוקה באל על נשאו על גבם באחריות רבה את תחזוקת המטוסים בתת כוח אדם ובשעות לא שגרתיות".

קרא עוד »

עשרות מיליוני שקלים מרווחי התעשייה האווירית יוענקו לעובדי החברה

עשרות מיליוני שקלים מרווחי התעשייה האווירית יוענקו לעובדי החברה, בהנחיית היו"ר עמיר פרץ. לדבריו היו"ר העובדים שותפים להצלחות, שאפשרו לתעשייה האווירית להעניק דיבידנד למדינה, ולכן

קרא עוד »